S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

STROJE CB s.r.o.
Čejkovice 66
373 41 Hluboká nad Vltavou
tel: +420 774 233 336, +420 607 868 603
prodejnam@seznam.cz
IČ : 04217314 DIČ: CZ04217314
Po-čt: od 9-11.30 - 13.30-17.00h; Pá: 9-12h

 

 

 

 


»
REKLAMACE NÁŘADÍ GÜDE

REKLAMACE NÁŘADÍ GÜDE

GÜDE CZECH s.r.o.
Počernická 120
360 05 Karlovy Vary

IČ: 279 75 916
DIČ: CZ27975916

Společnost je zapsána u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 16948.

Tel.: 353 434 500-509
Fax: 353 434 505

E-mail: info@guede.cz

GSM brána: 774 734 643 (Vodafone)
GSM brána: 732 798 528 (T-mobile)

SKLAD / SERVIS

Sklad

Tel.: 353 434 509
Fax: 353 434 505
E-mail: sklad@guede.cz

Servis

Tel.: 353 434 507-8
Fax: 353 434 505
E-mail: servis@guede.cz

Autorizované servisní středisko a prodej náhradních dílů pro Českou republiku :
GÜDE SERVIS CENTRUM
Počernická 120, 360 05 Karlovy Vary
Telefon : 353 434 508, 353 434 502, fax : 353 434 505

 

 

 

 

Záruční list

Záruční list je dokladem, jehož prostřednictvím zákazník prokazuje své právo na uplatnění záruční reklamace. Prodávající je povinen při prodeji vyplnit zejména název výrobku, jeho typové označení, datum uskutečnění prodeje a zápis potvrdit razítkem prodejny.


Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona: č.40/1964 Sb. (Občanský zákoník) a činí 24 měsíců nebo č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník) a činí 6 měsíců. Záruční doba započíná převzetím zboží kupujícím, resp. dnem prodeje zboží. Během této doby odstraní autorizovaný servis značky GÜDE bezplatně veškeré závady, vzniklé v důsledku užití vadného materiálu nebo špatné výrobní technologie. Posouzení oprávněnosti reklamace a její případné vyřízení trvá nejdéle 30 kalendářních dnů.

Dovozce garantuje zachování odpovídajících funkčních vlastností výrobku a jeho bezpečný provoz pouze v případě bezvýhradného dodržování zásad a pokynů, uvedených v návodu k obsluze a realizace všech případných servisních zásahů ve vlastním servisu.

Záruka na zboží automaticky zaniká, pokud při reklamaci :

nebyl předložen originál záručního listu (prodejního dokladu)
údaje v záručním listu (dokladu o koupi) nesouhlasí s údaji, uvedenými na výrobku
výrobek byl používán v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
uživatel provedl svévolný zásah do konstrukce výrobku
spotřebitel nepředá výrobek kompletní (v nerozloženém stavu)

Záruka se nevztahuje :
na přirozené opotřebení funkčních částí výrobku v důsledku jeho používání
na servisní zásahy, související se standardní údržbou výrobku (promazání, seřízení, čištění apod.)
na poškození, způsobená vnějšími vlivy (např. nevhodným umístěním, klimatickými podmínkami, prašností, znečištěním apod.)
na veškerá mechanická poškození, vzniklá v důsledku pádu stroje, úderu do něj apod.
na škody, vzniklé následkem neodborného zacházení, přetížení, použitím nesprávného příslušenství nebo nevhodných pracovních nástrojů, chybného elektrického připojení

Reklamaci uplatňujte prostřednictvím svého prodejce (doručením výrobku na jeho adresu), případně odešlete výrobek přímo na adresu servisu. U reklamovaných výrobků, které nebyly řádně zabezpečeny proti mechanickému poškození při přepravě, nese riziko případné škody výhradně majitel.

Provedení opravy potvrdí servisní středisko zápisem do záručního listu. Záruční lhůta se prodlužuje o dobu od převzetí reklamace servisem (prodejcem) po odevzdání opraveného výrobku zpět zákazníkovi.